let it burn

Igår fick det bli fika på Paris med lite godingar. Grymt kul att träffa Heden, saknat den grabben alltså. Men vi dissade Paris efter en stund och satte oss i stället i solen. Den måste ju utnyttjas när den väl är framme.
Sedan drog vi vidare, jag och Erika åkte hem till henne och åt lite mat, och efteråt blev det degistivekex, mums !
Sen kom Natta och Jennifer och vi hade lite mys där på inglasade balkongen med massa snack och så. Lite senare åkte Jennifer hem, men vi  fortsatte myset. Jag färgade håret på Erika, det blev ljusa slingor och resultatet blev kanonbra! Natta knallade hem runt tolv och jag och Erika gjorde oss lite natt-te för att sedan krypa ner.
Imorse fick jag skippa morgonwalken, kände mig inte alls bra i halsen, men sticke4r nog ut och hurtar hemma sen. Ska till tandläkaren vid 15, uuusch! Hatar att vara där alltså, har riktig tandläkarskräck..... 

Är så sjukt glad att Anna förmodligen kommer hit i helgen, ska bli sååå kul i så fall. Saknar henne så mycket!

Får väl försöka ta tag i lite plugg nu. Ska förövrigt plugga hela kvällen (det är i alla fall tänktm så)... Lägga upp en idrottslektion, och plugga religion och kanske svenska, om jag orkar och hinner... BLÄ!


Ha en skön tisdag, vädret är i alla fall uunderbart!
Julia

image235
Gammal, men underbar bild (fannys verk)


Kommentarer
Postat av: Anna

Klart jag kommer bejb! Fasen va kul vi ska ha!! Saknar dig so it hurts :D
Puss!

2008-04-22 @ 10:28:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0