Lock at this photograf

Sömn är överskattat alltså. Hatar när det börjar bli dax för kvällen, och man skall "lägga sig". Usch, jag är verkligen inte den som längtar efter att få krypa ner i sängen, slappna av och bara sluta ögonen och soomna. För jag kan inte slappna och har svårt för att somna. Haft det ända sen jag var liten. Kan vara uppe hur länge som helst, utan att känna tröttheten, men orkar äåndå upp på mornarna. Är visserligen grymt trött men jag tar mig i kragen och tvingar upp mig själv i alla fall, för det mesta. Tränar alltid på morgonen oh det gör en ju lite extra pigg till att gå upp. I med den äckliga koppen kaffe, och sen kör vi ...
Men det här med att lägga sig i sängen, slappna av och sen somna, de har jag sjukt svårt för. Önskar jag bara kunde läggamig ner och känna att det är skönt, kunna slappna av som sagt, och sedna kunna somna på en sekund. Okej, ibland e man grymt trött och somnar hyfsat fort, men oftast inte... Måste alltid somna till Tvn dessutom. Timer is the shit!
Men nu är ju klockan över 01, så borde ju gå ner, borsta tänderna och försöka komma i säng, men det minsta trött jag jag ju absolut inte. Ska upp 7 imorgon och träna, sen ta niobussen in till skolan, men denna sömn räcker ju gott och väl ändå..
Men men, fullkomligt ointressant inlägg, men i hopp om att bli lite trött av att kanske skriva om trötthetsproblemen så fick det bli så här..

Puss
J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0