midnight train

Så sitter man i skolan, har Telefonförsäljning just nu, som inte är kul alls. Kom därför på idén att blogga ett värdelöst inlägg. Så det får bli som det blir. Är så underbart väder ute, och man blir som sagt sååå lycklig. 
Igår vaknade jag upp i en fotölj hos Jojsie, efter en grymt rolig men händelserik kväll för många. Kom hem med Jojsie efter vår lilla efterfest  ca 05.30. Gjorde oss lite nattmackor, och det blev som dety blev, sedan slocknade vi i Tvrummet. Jag i en fotölj, och Jojsie i soffan. Sov ca 2 timmar, men det var det värt. 
Några timmar senare åkte jag till dfs med Nattra, och vi gav oss genast ut på långpromenad, som fick bli "bakispromenad". Det var jätteskönt, och vi var ute ca 2 timmar. Efter walken skildes våra vägar och jag gick hemåt för att fixa ordning i Carros lya. Lite senare kom Natta och hämtade upp mig och vi åkte till henne.l Blev lite hårfärgning, klippning m.m. med Natta och hennes mamma och jag trivdes på deras badrumsgolv med en filt över mig, riktigt mys med golvärme alltså, hahaha. 
Mamma kom och hämtade mig vid ca 9, hon kom precis hem från en trip till vår sommarstuga, är riktigt avundsjuk och vill dit jag med. Jag körde hem, vilket gick bra.

Idag ska jag, Erika, Natta och förhoppningsvis Heden fika. Så mys att träffa honom, inte träffats på evigheter, det är en sötnos det. Efter fikan åker vi till dfs, jag ska sova hos Erika idag så det blir nog myskväll ikväll. Får passa på eftersom jag ska plugga en massa imorgon, suck.
Snarrt ska jag köra riktigt hårt med träning m.m., längtar tills jag får mitt schema, hoppas jag får det idag. Det kommer bli så kul och jag ska verkligen köra skitebn ur mig själv, haha..
Och tack (du vet vem du är) för att du hjälper mig! Det är guldvärt!

Ha en bra måndag
Julia

Kommentarer
Postat av: jojsie

de var en lyckad kväll, förutom vissa tråkigheter! =) göra om snaaart! :D

2008-04-22 @ 07:48:55
Postat av: Julia

jojsie:
sjäälvklart babe !

2008-04-22 @ 09:56:34
URL: http://juvlijja.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0