Miss S

Idag har jag varit på CTV hela dagen. Skrev texter till speakarna jag skulle spela in och så.
När jag gick in i butiken på lunchen en sväng så var det en leverantör från Miss Sixty  på besök för att visa skokollektionen inför hösten, (cute guy by the way), då jag hittade mig ett par godingar från Killah, dom kommer dock i augusti, men heeelt klart värt att vänta på. Ska bli underbart att få dom.
Reportaget med CTV är snart ute och tror det blir bra. Åkte med mamma hem förut från Kga, skönt att slippa buss. Eller rättare sagt, "mamma åkte med mig" eftersom det var jag som satt bakom ratten. En omkörning fick jag till oxå på vägen hem, inte illa, haha...
Nu är jag sjukt rastlös i alla fall. Är någon sugen på att hitta på något, så hojta till ; )

J

Kommentarer
Postat av: Mimmi

saknar dig med!:(

2008-04-08 @ 11:35:20
URL: http://mimmikahlin.blogg.se
Postat av: Sabina

Haha, jag har redan börjat skita i allt (;

2008-04-08 @ 19:29:27
URL: http://smolin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0