move along

Inte hänt mycket sen jag skrev här sist men. Igår var jag i skolan, endast en lektion, uunderbart! Men känns ändå liite onödigt att gå upp och åka buss in för en lektion, men duktig som jag var så gjorde jag det i alla fall..
Efter skolan tog jag och Bella en fika i solen, och fyyy fan vad varmt det var alltså, så vi hittade tillslut en "skugg-plats" där på Paris uteservering. Så då kunde vår lilla fika och pratstund fortsätta en stund till. Hade kul åt mycket, och som sagt,
- man vet aldrig vad som gömmer sig i buskarna ;D
Efter fikan gick vi i karlskogas utbud av affärer vilket gick väldigt fort. Sen gick vi vidare till Open Sun för lite påbättring av brännan, det var inte skönt dock, alldeles för varmt.. Tack för sällskapet i alla fall Bella, hade kul !
Tog sedan 2 bussen hem. Väl hemma bytte jag om till bikini och la mig på gräsmattan på en filt med lite musik och funlight, såååå underbart skönt och det kändes verkligen som sommar när man låg där och stekte. Pappa ringde och berättade att han hittat en Jeansjacka på Spanska Zara på Mallis som han skulle köpa med, då blev jag ännu gladare. Lite senare åkte jag och Mamma in till Storfors för att handla lite och så jag fick köra. Hälsade på min underbara moster och kusiner på vägen hem oxå. Sen åkte vi hem och åt lite mat, kollade lite TV. Och sen var det dags för kvällspromenad med mamma och min lilla stjärna, gick till min andra moster och he nes familj som bor ca 6 km bort för att säga hej, och sedan fortsätta tillbaka. Så promenaden blev lång men myycket härlig och mysig, himlen vid skymningen var "to die for". Sedan blev det lite te, dator och TV innan det var dags för bedtime...
Vet inte alls vad som sker idag, händer inget vidare roligt så stannar nog jag hemma. Nu ska jag nog hoppa lite studmatta i alla fall, det är kul, men jooobbigt :D

Puss
J







Kommentarer
Postat av: bella

Så trevligt såå :):)

2008-04-30 @ 15:03:07
URL: http://buus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0