sick and fucking tired of being that

Ja då har man varit sjuk i några dagar, egentligen sedan förra början av förra veckan, men har ju mest ignorerat det.. Vilket kanske var dumt gjort. Men heeeey, hellre hemma från skolan än fika med Mimmi i götet, hahaa... Kanske in te det smartaste valet. men ändå det bästa...
Varit hemma från skolan i två dagar nu, igår och även idag, men imorrn får jag ta mig iväg.. Måste ju bli fräsch nu.. Ska va me Natta på fotning på torsdag och så är det filmning på fredag som gäller, så här gäller det att rycka upp sig minsann. Men kureringen började igår med blodapelsiner, vanliga apelsiner och Echina gaard. Någon mat får man fan inte i sig när man är sjuk :/ Tog lite buljonhvatten och några bananer... Men idag ska jag allt försöka..

Helgen kan sammanfattas som - Great!
Det var superkul på vår lille "hockey"-förfest och 'ven på park, en galet rolig kväll med galet underbara personer. Vi hade polly-krig (okej, det låter konstigt och kanske en aning barnsligt) men det var ganska roligt. Men så skulle jag ta i, hårt som fan, tog nog i ända från tårna när jag laddade för mitt kast och ist för att få iväg det perfekt hårda skottet så drog jag ist in armen rakt i väggen, klantigt; JA, ont; JAAAAA ! Plus att det var det arm jag för massa år sen brutit. Gör fortfarande skitont nu, men det stoppade inte min kväll dåå : ) Fick ta smärtan när jag vaknade söndagen istället. Kom hem ca 5 på morgonen. Blev en timma mindre på Park eftersom det var dags att ställa om klockan. Trist, men jag var nog ändå ganska reda att gå hem, hyfsat nykter sådär på småtimmarna. Tog en Taxi hem från Park och det var ju så att man vaknade till kan jag ju säga, min chaufför körde på alla rödljus som fanns längs hela avenyn och hem till Vasa. Det var läbbigt, ska man betala för att dö liksom... Och Nej, det var inte svarttaxi, utan helt vanligt taxibolag. Jaja, hem kom jag ju i alla fall....
Tack för en lyckad kväll Mimmi, Fanny, Anna, Lise-lott och alla grabbar, vi hade grymt !

Tog 17 tåget hem på söndagen, som dessutom var försenat, suuuck ! Men som tur var så väntade mitt tåg in det försenade, så jag missade det inte. Körde hem från khman, gick bra : ) Och sen hem och då slocknade Julia rätt fort. Blev ju inte mkt sömn natten/morgonen mellan lördag och söndag.
Måndagen blev bara en slö dag, mådde inte alls bra och idag blir oxå lugnt.. Är bättre men inte helt återställd. Vill träna, träna, träna.. Kanske hoppar på cykeln sen : ) Är stor risk... Bara man inte blir sjukare...

Ha en bra tisdag!

Puss J



sammanfattande bild av helgen :D hahaha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0