the Nosebleeds section

Hemma, efter en helg i Degerfors med mycket trevligt.

Fredags - Lunch med världens bästa mamma på Paris. Efter lunchen gick vi runt lite på Karlskogas torg, haha. Aldrig sett så mycket folk i Karlskoga i alla fall, mamma stod tillochmed i glasskö i en kvart, det ni! Är det sol, Charlotte Perelli och andra spelande band så vaknar Kga-folket till, det fick vi bekräftat då. Kollade lite på Perelli men man såg inte så mycket för allt folk. Så vi beslutade oss istället för att gå och kolla lite affärer. Lite senare körde jag till Dfs, och mamma åkte sedan hem. Gick en trappa ner, till Dafina, på lite te. Så kul att vi börjat umgås igen. Och senare på kvällen blev det kvällspromenad, mycket trevligt, som vaanligt.. Hem till datorn, och senare sängen.

Lördag - startades upp med en morgonpromenad, in i duschen, sedan buss till Kga för att träffa min älskade Anna som äntligen var framme. Vi lunchade med lite trevligt folk på Paris, återigen... Och sedan lite affärer. Åkte tillbaka till Dfs med Natta som slutade jobbet och sedan var det dags för Fotboll med Dafina och hennes lillebror, Dfs hemmamatch. Det var mycket trevligt. Efter matchen skyndade jag hem, för att duscha, korka upp och göra ordning mig för kvöllens bus. Fick skjuts in till kga, så slapp bussen, plus fick trevligt sällskap - Tack! Och sen var det dags och igång... Trevlig förfest, och det var den snyggaste lägenheten jag varit i tror jag, den var grym alltså...!
Gick på statt, vilket inte var det roligaste, sen efterfest.


Söndag - Blev en riktigt skön Söndagspromenad runt hela Dfs typ.. Hann tillochmed att gå en sväng i skogen också. Skönt med frisk luft sådär på söndagar. Tittade förbi hos Dafina en sväng, annars blev det mest lugnt. Anna kom och snackade skit och sa hej då, innan tåget, vilket var mys ! Kommer sakna dig massor.
Mamma kom och hämtade mig runt 18, vi handlade lite, och åkte sedan hemåt för käk och TvMys. Ska nog ta och packa upp lite saker snart, och ta ett pass på cykeln. Skulle pluggat idag oxå, men som vanligt så blev det inte av :( Fy skäms på mig!
Denna vecka som kommer är jag och mamma ensamma hemma, sååå mys. Anton är i Polen, med skolan och Elias på Mallis med pappsen. Ska ha mys hela veckan, men saknar dom redan =/

Tack alla som förgyllt min helg !
Puss J 


 



STUDENT 2008 - sooo close !




Kommentarer
Postat av: Anonym

så som du ser ut på bilden. ser du ut så nu? tycker du är skit fin där iaf:)

2008-09-25 @ 14:34:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0