this is our faith

Imorse ställde jag klockan på halv 10, men kom upp kvart i ca. På med träningskläderna och ut och hurta. Började gå mot Natta i hopp om att få upp henne i hyfsad tid på en morgonwalk. Efter ett obesvarat sms och ett besvarat samtal så fick jag med mig henne, inga tvivel där inte. Hon hoppade bara upp ur sängen, slängde på sig lite kläder och hakade på, that´s my girl ; )
Tog en långpromenad på två timmar. skönt! Sen skildes våra vägar, och jag gick till Kronhallen för att köpa lite mjölk till proteindrycken m.m. Så nu har jag precis fått i mig lite gröt.
Skulle egentligen åkt in med Natta vid två, och fikat med my lovely Mimmi, som jag förövrigt saknar ihjäl mig efter, men så blev det inte. Hinner inte till två eftersom jag skall packa ihop massa saker, ska nämligen göra ordning mig hos Jojsie med henne och Frida. Blir kalasande med dom pinglorna ikväll. Myyycket trevligt. Synd att Natta är skötsam och duktig och inte följer med bara.. Men nästa helg blir det crazy...
Ska duscha och så nu, kolla över kvällens outfit som jag inte alls vet hur det blir med.. Ikväll blir de antagligen hemmafest iaf, kuul !

Roligaste kommentaren från Natta var imorse under promenaden;
Jag: Ja men Natta, vad har då jag för slags stil liksom?
Natta: Hmm, jaaaa, "Hurtig" !
Båda: Hhahaha ' gaaapskratt '


Puss J

Kommentarer
Postat av: Mimmi

saknar dig med tokmycket. hoppas vi ses ikväll hjärtat...

2008-04-19 @ 13:49:29
URL: http://mimmikahlin.blogg.se
Postat av: natta

haha ja jag är sååååå skötsam;D Haha

2008-04-19 @ 21:20:46
URL: http://supeerbaben.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0