to the universe

Kan man bli lyckligare när det är sånt här fint väder? Jag blir i alla fall världens lyckligaste tjej nästan..
Klockan är ca20.30 och det är fortfarande ljust, how wonderful !
Igår hade vi PA redovisning, och detgick ganska bra. Är ju inte kanonnöjd med mitt PA eftersom jag känner att jag kunnat lägga ner mer tid och så, men så är det när man prioriterat annat, dock. Det gick i alla fall hyfsat, och jag hoppas att resultat blir godkänt åtminstone, men det tror jag. Kollade även på Nattas redovisning och det var grymt bra, hon är så duktig. Jag, Natta, Cissi och Johanna gick upp till Paris för lite lunch och fika, eftersom vi slutade så tidigt med tanke på redovisningarna. Tog en räksallad, som jag börjat lära mig att äta. Inte riktigt säker på om jag verkligen är sååå fötjust i räkor, men det går att äta. Har inte så mycket till val heller, om man är vegetarian och skall äta på Paris. Men det var väääldigt trevligt i alla fall, saknat mina crazy girls en hel del, så kul att man hittat tillbaka till varandra lite mer på nu på sistone. Vi satt ju på Paris i hela 4 timmar, så trevligt måste vi ju haft ; )
Sen åkte jag och Natta till Dfs, tog oss en sväng ner till Degernäs, satt och snacka och sen fjantade vi oss lite också, såklart! Åkte hem till Natta och jag år största lasset med Broccolli tror jag, haha. Men sjukt gott var det.
Tog en promenad som varade ca 2 timmar, var sååå skönt, solen höll på att gå ner, luften var frisk, och vi hade massa att prata om, riktigt skönt. Lite senare åkte jag till Erika, där jag skulle sova, men hon jobbade så kunde inte komma förens hon kommit hem. Vi hade lite mys med te o kollade lite tv, sen fick det bli dags för sängen. Eftersom jag gått upp 04.40 på morgonen så kände jag att det började ta på krafterna.

Idag var jag och Erika riktigt duktiga på morgonen, vi var ute i god tid med allt som skulle göras på morgonen och kom iväg i rätt tid till skolan dessutom. STOLTA!
Det var idrott idag och Erika hade lektion, superkul! Hon hade lagt upp en handbollslektion, och det ar kul att känna på lite gamla handbollsvanor, men ännu sitter dom kvar någorlunda... Efter lektionen stack jag ner i gymmet och körde ca 1 och en halv timma, sedan upp på stan och hälsa på lite godingar som fikade, för att sedan gå och sola. Senare, när jag var hemma blev det lite övningskörning till Storfors för att handla, hämta Anton, och så skulle brorsorna köpa pizza. Träffade på Koffan, en vän från förr, vilket var kul. Såg hans bil som jag aldrig sett innan, Ford Mustang, var riktigt fin faktiskt. Så vi skulle ta en tripp till Skärgården i dagarna.. Old memories från förr, haha...
Nu har jag gjort mig en smoothie och ska snart gå ner till köket och tjata lite med mammsen.
I helgen ska jag vara i Dfs, som förra. Ska vara i Carros lägenhet igen, skönt.. Blir mys imorrn med lite girls, och antagligen fest på lördag. Ska bli underbart med så här fint väder med..... Kan inte bli bättre, massa mysiga powerwalks med. ÅÅh så underbart!


Sunshine
J





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0