u´re every line, u´re evey word, u´re everything

Då sitter man här i Dfs, nyss ätit gröt, och tog mig lite glass med krossad degistive efter :D Det är sååå gott, skulle lätt kunna leva på det alltså, är det helg så är det ; ) Lika bra att passa på när dagen är ung..
Lugn kväll igår. Hade ställt klockan så att jag skule ut och gå i morse, tittade ut genom fönstret och ångrade mig med detsamma. Värsta snöovädret, usch! Kan det inte ge sig snart, jag vill ha vår..
Funderar på att gå ner till bageriet här nedanför och köpa mig något gott färskt bröd till lunchen senare. Brödtillåtet nu på helgen ju, och då måste man "som sagt" passa på. Kanske "passar på" lite too much, men vad fan.. hahaha. Är riktigt sugen på vin i alla fall. Får sätta mig och pimpla en flaska och hoppas på att det dyker upp något.
Man blir ju inte å sugen på att hitta på något när det är sånt här väder, dock. Sitter här i mysdress och morgonrock och önskar bara att all snö skulle försvinna och att solen skulle titta fram. Men ser inte lovande ut.
Får se om Natta kommer på lunch sen, vore mys. Inte mycket vettigt kom från mig idag, men har man inget att göra så får de bli så här..
Ska nog kolla matchen sen med, IFK såklart ; ) Men nu blir de ännu mer chill...
Saknar dig Mimmi, och dig med Anna. Måste ni vara så långt bort båda två : (

J

Kommentarer
Postat av: bella

Ja, får göra det! :)
Jag har en hel låda vin i kylen jag haha..

2008-04-12 @ 14:47:20
URL: http://buus.blogg.se
Postat av: bella

Vad dricker du för vin? :)
Jo jag har några öl i kylen också HAHA, det skär lite i allt nyttigt jag försöker trycka in där haha!

2008-04-12 @ 15:00:16
URL: http://buus.blogg.se
Postat av: bella

Ja vitt ska det va! Bereich Nierstein heter mitt, kanon gott! :) Precis, så är det ju.. Lite godis o sånt går också ner idag haha!

2008-04-12 @ 15:33:51
URL: http://buus.blogg.se
Postat av: Mimmi

Älskade älskade vän...när jag vill göra nåt spontant och roligt vill jag ringa dig på en gång för jag vet att du aldrig bangar men sen kommer jag på att du inte är här....
saknar dig så de nästan gör ont.

2008-04-12 @ 16:28:16
URL: http://mimmikahlin.blogg.se
Postat av: Mimmi

Det tar vi igen så fort vi ses=)
Ifk Gbg nu...jag gillar synen:P

2008-04-12 @ 16:55:52
URL: http://mimmikahlin.blogg.se
Postat av: Anna

Saknar dig massa med vännen.. Så trist o ha dig så långt borta ju..
Flytta hit nu så vi kan göra en massa kul!
Puss på dig!

2008-04-14 @ 12:31:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0