u think u can dance like u´re the king on the dancefloor

Har aldrig varit så gott med mat som idag. Började ju "my new life" idag, och det har gått super. Men hade lunch i skolan vid 11, då det endast blev grönsallad med gurka och kom hem från kga 18, sååå lite för långt emellan måltiderna där dock. Men nu är jag mätt och belåten.
Hade religionsprov idag, som faktiskt gick hyfsat, även om jag verkligen denna gång absolut inte pluggat. Kollat igenom det några gånger, inte mer än så. Kändes skönt efteråt i alla fall. Dumt att jag inte tog tag i pluggningen igår så ja kunde fått fullpott liksom, men som sagt... motivationen ... den är låååååångt där nere.
Hade ju även min idrottslektion som jag tjatat så om. Och den gick kanonbra, fick bra betyg och allt med. Körde doppboll som uppvärmning, styrketräningsbana/cirkelträning som huvudmoment och yoga som avslappning och efterövning. Klassen var riktigt duktig och körde på hårt, det gillar jag !
Efter ett svettigt pass, var det dags för fotning med Fanny, skulle ner till Näset och bli fotad. Det var träning/outdoor tema som gällde, och grymt bra blev det faktiskt. Mest med tanke på ljuset, fick sånt snyggt ljus. Men kändes ju lite halvskumt att stå nere vid näset i hotpants, sportbh, inoljad, nersprutad i vatten, kiloton läppglans m.m. Hahaha... Men vi fick till det tillslut i alla fall. Fanny är så duktig, så det kommer nog gå kanon. Inte varje dag man har träninskläderna på sig plus smink, little bit wierd alltså...
Nu ska jag snart ta ett litet kvällsträningspass, ska bli såå skönt.. Och imorrn blir det nog lite mys på "stan" med mamma efter skolan, kanske kolla in "uppträdandet" som skulle vara på torget, kan vara kul, men en fika är nog given i alla fall. Hoppas vädret håller i sig hyfsat nu bara.
Måste säga att jag verkligen triiiiiiivs : )

Puss n love
J
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0