addicted to you


Hunnit med endel idag, trots att jag till en början av dagen trodde det skulle bli en "isolera-mig-innedag" pga att regnet öste ner när jag vaknade imorse. Men det slutade och kom till och med lite sol här i Göteborg. Så det fick bli frulle, dusch och ut på stan som planerat. Hade tänkt att köpa massor men ska kolla mer imorrn, fick bli lite underkläder i alla fall, alltid roligt att köpa, och alltid behövligt. Mötte upp Cissi och sen kom även Petra, vi hade väääldigt trevligt på Carlings och servicen var helt klart en fet 10a ; ) Crazy guys alltså..
Knallade hemåt lagom tills affärerna stängde, hade ju tvätttid dessutom. Riktigt skönt att få saker tvättat. Och utmana sig själv genom att gå ner i källaren, I know sounds chicken, men tycker det är svinläskigt att gå långt ner i källaren själv. But I make it through, så nu har jag massa rena kläder. Har faktiskt städat oxå, så nu finns här inte så många fruktflugor kvar och det luktar gott och fräscht, man får inte damm under fötterna när man går på golvet, vilket är väldigt bra eftersom jag oftast ligger på golvet om jag kollar tv eller bara chillar, jaaa det är kanske konstigt, men skönt.... Sopppåsarna på balkongen får tas itu med imorrn, likaså klädhögarna på soffan som numera är min garderob, slarvig jag blivit, haha !

Kollat en film nyss och myst lite ; ) En riktig kärleksfilm, inget jag annars brukar tycka om eller titta på, men den var helt okej. Och en sak slog mig, undra om man någonsin kommer hitta "den rätta", the one, the right guy liksom... För en del är det redan avklarat, endel letar desperat och vissa bara väntar och väntar. Känner inte att man verkligen måste hitta "den rätta" heller, för varför inte leva ensam? Varför inte klara sig på egna ben utan någon att dela allt med, men visst har det en charm i sig också, självklart, mysigt odh tryggt! Känns som att de flesta har bråttom att hitta någon, the one who´s made for u maybe will find U, someday. Men om han eller hon inte finns då? FInns det verkligen en till alla? Hur kan det gå ihop.... Inte min grej att fundera på sånt här men, nu blev det så, haha! Som sagt, inte min grej, jag släpper det. Tajmat att; James Blunt - Goodbye My Lover, kom på radion direkt när jag slog på den.. Yeye, kvällen är ung, and so are u ...

Kisses
J


Blog Image

U´re the one and only for me baby !






Kommentarer
Postat av: Anonym

vart finns den snygga byxdressen du har bild på??

2008-08-04 @ 09:29:23
Postat av: Julia

asos, vem frågar :)?

2008-08-04 @ 10:21:10
URL: http://juvlijja.blogg.se/
Postat av: Anonym

camilla:)

2008-08-04 @ 18:55:03
Postat av: Klara

fin vovve =)

2008-12-26 @ 00:52:17
URL: http://alaskanhusky.doggyblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0