beautiful stalker


Inte alls roligt väder idag, och vem vill gå ut och gå i regn som öser ner? - inte jag! Vill ha min träningscykel här nu, den hade varit pefekt att ha just idag. Ska försöka be pappa ta med den hem när han lämnar brorsorna hos mamma.
Hade ju funderingar på att gå ut på stan för lite shopping idag. Men får nog ta en vagn i så fall, vill inte vara genomblöt och gå i stan, har ju dock inget paraply..
Tänk om resten av sommaren som är kvar kommer bestå av massa regn..? Wish not. Vill ha mer sol ju, dom här senaste veckorna har varit underbara, bortsett från när man jobbat i värmen då förstås. Hoppas den kommer tillbaka, åtminstone några dagar till.
Funderar på att kanske baka grova scones idag, aldrig gjort det förut, och det är skoj att baka. Dock blir jag aldrig sugen på det jag bakat när det väl är klart, så får väl bjuda hit någon som kan äta upp det i så fall.

Jag är så fruktansvärt sugen på att åka iväg nu. som jag tidigare nämnt. San Diego, Bali, u name it. Lära sig surfa och bara ha de gott och se saker. USA har jag länge velat åka till och det vore så kul att komma iväg. Någon av mina nära och kära som känner sig taggad? Cause I really want... Grunna på saken och säg till mig i så fall... ; )
Dax för chill och dusch kanske, om man nu ska ta sig ut på stan idag...

Puss
Julia


Kommentarer
Postat av: Anna

Bejb, det blir ju en liten tripp till solen snart iaf! Cant wait ;)

Puss

2008-08-04 @ 10:45:59
Postat av: Julia

jaaaa =) vill NU ju ;P vi ska ha de bäst! MISS U babe!

2008-08-04 @ 11:00:37
URL: http://juvlijja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0