come closer and show me


Sitter nu nyduschad och luktar choklad av min prov Showergel jag fick från Aquolina sist jag beställde från eleven.se. Mums.. Tog mig en skön kvällspromenad och på vägen genom Vasa stod en Ferrari 430 Spider parkerad, såååå grymt het. Fick mig att bli lite extra peppad och speedade på ännu mer, trots att jag egentligen bara ville stå och beundra...
Har varit en slö dag idag gjort lite ärenden på stan och inhandlat lite nya underkläder m.m. Sen mathandling med pappsen.
Imorgon vankas lite fika, och mys på kvällen, längtar! Och på fredag har jag faktiskt tänkt att prova Sushi, någongång måste det ju ske.. Men jag håller mig till den vegetariska varianten då jag inte äter de andra.. Jag och Cissi ska umgås och gå på stan m.m. så tänkte passa på att prova då, eftersom hon älskar det oxå.. Sen hämta brorsan vid tåget.
Ska kolla någon film nu tänkte jag, och mysa lite med pappa.

Puss
J


jag och cissi
- bilder tagna 22 aug, upptäckta 23 aug -
"hahahaha"


Kommentarer
Postat av: Alexzandra

Om du vill ha skorna så vet jag att de får leverans imorn i Göteborg. Men då får du va där vid öppningen =) Tröjan hittade jag på monki, södra larmgatan, tog dock sista XS. Men S kanske finns kvar...

2008-08-27 @ 23:51:03
URL: http://alexzandra.blogg.se/
Postat av: Alexzandra

Ah, det är lurre! :) Ringde monki vid kompassen å där va den helt slut. Men den andra hade kvar i S när jag gick därifrån iaf. Good lucK! Å skorna dessutom, 3st 38or försvan på nåra timmar, måtligt irriterande!!

2008-08-28 @ 07:41:49
URL: http://alexzandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0