..how to be sure..


Låg kvar länge och drog mig i sängen imorse.. Jag bara orkade inte. Gick faktiskt precis ner med alla sopor, blä va äckligt det var, men jag får skylla mig själv. Nu borde väl tanterna vara nöjda när dom är borta i alla fall.
Tänkte hjälpa pappa lite med att putsa fönstrena här hemma (något han inte är så värst duktig på, men i andra fall är han ganska pedant), för det är ju ingrodda avgaser i balkongfönsterna så det ser inte vackert ut alltså, därför oftast persiennerna är nere där. Men nu ska det bli ändring på det. Låter som vi lever i en svinstia men så är det absolut inte, bara jag som äcklat till det lite nu med sopor, fruktflugor och allt vad det nu kan vara, men det är fixat, long ago...

Grått och tråkigt väder ute idag, såå tråkigt, kan vi inte få sommar bara några veckor till i alla fall, innan hösten ska klampa in. Jag funderar på en promenad innan frulle men kanske tar den senare i stället. Och ikväll ska filmkväll styras !
Men ska försöka få lite ordning här, och fixa ordning min lilla garderob, som sagt just nu är bäddsoffan i vardagsrummet. Måste oxå bädda rent i pappas sovrum, där vi i tisdags sov tre stycken så allt ligger huller om buller, jag själv är också huller om buller just nu känner jag, haha ! Hmmm, mycket att stå i, lika bra att sätta igång kanske. Trååkinlägg I know, ska komma på ngt roligare till sen.

Puss J







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0