I´ll be your fantasy


Massa update i bilder


i väntan på att åka och jobba, Peter sen som vanligt, så dom passade jag på att knäppa lite kort.. och så var det de här med att ligga på golvet då..... no comments.


my sweetheart i Karlstad


det var den gången JAG fetfann på Monopol minsann


dagen efter Studenten hade jag ju lovar brorsan att följa med när han skulle tatta sig, så jag höll det jag lovade trots en halvfull Julia i Örebro, och här är resultatet


underbar powerwalk med BellaBuus i somras


bästa, bästa sommarstugan på kusten, dock dåligt  väder när kortet togs men..


HUNDARNA
( en kategori för sig)




och Diesel försökte, försökte och försökte uppvakta lilla "Prinsessan på ärten" men tror nog att han tjänade på att inte ge upp tillslut trots allt..

.....
fler bilder kommer ....





Kommentarer
Postat av: Alexzandra

Ja det stämmer, Va ner å hämtade en tröja på monki precis vid den tiden ;) Vad hade du för diig? Gick förbi park lane igår kväll, VILLE in ... hehe..

2008-08-23 @ 17:57:10
URL: http://alexzandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0