lets go... don't wait... this nights almost over ...



Ceasarsallad är min passion just nu alltså, det är sååå gott ! Men nu är jag sååå mätt dock. Har varit på stan en sväng idag, träffat folk och hälsat på Mimmi en stund, såklart ! Hittade ett par skor jag bara Måååste köpa, skiit fina Converse, men det får vänta tills min Ed Hardy bralls kommit. Och medan jag besökte Mimmi så övertalade hon mig om kvällens planer. Det ska bli sååååå kul, och nu fick jag med Anna oxå, weei. Så nu måste jag fixa endel.

Ha en skojjig kväll, det ska jag ha må ni tro !


Kommentarer
Postat av: Anonym

vad har du för recept på din Ceasarsallad?

har letat efter ngn, men finns så många olika.. så tänkte höra hur din ser ut? :p

2008-08-06 @ 18:48:22
Postat av: Julia

Svar:

Jag brukar köpa på Coop eller Ica om jag äter det hemma, det är en påse med sallad och en ceaser-dressing, brödkrutonger och parmesan. Den är skitgod ! Så skär jag ner gurka och tomat bara.. vem frågar :)?

2008-08-06 @ 19:03:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0