lika a candle in the wind



Igår 01.00 satte jag igång och städade och packade, inte dåligt. Men som sagt, jag kommer ju igång på kvällarna när det gäller sånt där, och överhuvudtaget är det då jag blir som piggast. Bra att det händer någon gång i alla fall liksom. Bäddade rent i pappas säng och gjorde fint. Dock får jag försöka hinna damsuga idag eftersom det inte var någon bra idé halv 2 på natten. DÅ skulle nog tanterna attackerat mig inom loppet av en minut, haha !
Nu ska jag ta mig en promenad i regnet innan jag ska laga mat, packa klart, städa ordning, knalla till kontoret, oorka. Och jag ber verkligen till Gud att det inte regnar då jag inte har något paraply jag kan gömma mig i, men får väl ta pappas regnjacka som paraply igen annars :D Hmm, undra vad det blir till lunch idag, kaaaaaaanske Ceasarsallad, haha.. Mums! Kommer hem söndag, kanske hinner med ett till inlägg senare, men inte säkert.

Puss och kram hela daa´n



good memories


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0