where u´re from?


Var ett tag sen nu.. Men har som sagt varit i Värmland hos mamma hela förra veckan, och då var det inget Internet som gällde.Hann med mycket den veckan, dock hann jag inte träffa alla jag velat när jag väl var i trakterna, men det får bli nästa gång.
Vi hade som sagt en hund vid namn Diesel hemma, för att para våran hund med. Och det kan vara den mest underbara hund jag någonsin träffat, bortsett från vår såklart. men bästa "pojk"hunden i alla fall. Riktigt tungt att säga hej då till den godingen. Han var verkligen sååå mysig, kom upp i knät och gosade, slog kullebytta ner i knät på en, och helt, helt underbar verkligen... Hela familjen ville behålla honom. synd att de inte gick dock - Han är en av de bästa draghundarna så, det gick inte för sig. Ska försöka få in bilder på vovvsingarna senare.
Jag och mamma hade en riktig mysvecka med massa promenader, morgon, lunch och kväll. prat och massa mer. Hade även en riktigt mysig Monopol-kväll, men jag fetloosa, skiittrist, faktiskt...
På dagen innan Monopol-kvällen drog jag med min minsta bror på en ordentlig cykeltur; - Till Kristinehamn. Det är ca 3.2 mil från oss och dit. så blev sammanlagt 6.4 när cykelturen var avklarad. Jag lovade att bjuda på lunch/fika väl framme på McD. Och det gjorde jag, efter mycket pustande från brorsans håll var vi framme. Tog en sallad och sen kläcker han med seg röst; - Men syrran, kan vi inte ringa och fråga mamma om hon kan hämta oss, du dödar mig ju... Hahha, gullet, men icke, man kan la inte ge upp efter halva, och grymt bra träning också. Så jag peppade honom lite eftersom jag visste hur stolt han skulle bli när han klarat av de och var hemma, det blev ju ett litet äventyr liksom..

Och mycket riktigt, men när vi kom hem slocknade han i kökssoffan en stund innan spelkvällen, min lilla goding.
Mitt och Antons (äldre lillbrorsan) umgicks genom en stund i utemöbeln med vattenpipan. Mormor och morfar kom även på kvällsfika en kväll också, saknat dom. Annars var det mest en hellung vecka med massa mys med familjen och hundarna. Hur skönt som helst. Synd att ja inte hann träffa lite mer vänner och så bara, men som sagt, blir fler gånger, såklart! Jag och Mimmi tog oss även en ordentlig och grymt rolig Roadtrip till Eskilstuna för att se Hockey, träningsmatch Södertälje mot Mora, riiiktigt nice..... Görs om fler gånger hjärtat!
Jobbdax på fredagen och denna gång var det i Karlstad "Score", med San Miguel, ett av de sista turné-stoppen. En ny turnéledare, igen, och en helgo tjej fick jag jobba med. Helt okej kväll.
Efter en skön hotellnatt på Clarion och en god hotellfrulle gav vi oss iväg hemåt. Och efter mycket om och men och dessutom en tripp till norska gränsen var vi äntligen hemma i Göteborg, hahaha !
Jobbade på dagen med flyers inför Ladies  Night på fredag och sen blev det utgång med Cissi, helt okej kväll men på fredag ska det bli BÄST!

Är ensam till imorgon, pappa är iväg och jobbar. Har varit ute och gått en ordentlig runda så ska snart duscha och sen ut på stan för lite jobb. Träffa Cissi senare med, mys.
Nu tror jag det mesta är uppdaterat. Annars får det som inte kom med lämnas åt sidan. 


Puss J



LADIES NIGHT FREDAG 22 AUG - PARK LANE

Bor du i Göteborg och är sugen? Hör av dig, kommer bli en helgalen kväll, och jag har fribiljetter till alla girls !
...BE THERE...



 

Kommentarer
Postat av: Alexzandra

Jag cyklade oxå till K-hamn en sommar för 2år sen. Jag o dåvarande sambon cyklade via lunedet så det blev siså där 5mil när vi åkt förbi sommarstugan å ända ut till picasso. :) Ur mysigt.

2008-08-23 @ 17:58:43
URL: http://alexzandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0