one lie living in the new


Det har verkligen regnat heeela dagen idag, ett evigt regn som aldrig tar slut. Men förhoppningsvis tar det slut, mycket snart ! Hade inget paraply som sagt, så tog pappas regnjacka och använde som paraply, tihi. Det funkade till hållplatsen i alla fall. Inte ofta jag tar vagnen till stan, och hem, men idag var det verkligen ett måste kände jag. Är så sjukt nöjd med det jag handlat. Provade allt en extra gång när jag kom hem, som vanligt...
Idag blev det;
* Svarta chinos (som jag var ute efter)
* Skogsgröna shorts
* Grå shorts
* En slags jeans tunika/blus i ljusblå färg
* Gult långt Ed Hardy linne (jag bara äääälskar det)
* En svart hood med knappar (från MONKI, sååå mysig och snygg)
* Gula myshotpants (man kan aldrig få nog av såna)
..Det var nog allt..
Och nu får Julia hålla i plånboken, så inget besök i stan på ett tag nu, kan bli svårt dock...

Jag och Anna möttes upp när hon slutat, kollade i affärer, sprang i regnet och åt gott på Sense. Lika mysigt att träffa dig varje gång gumman. Nu är jag faktiskt riktigt sugen på myskväll, får försöka styra något..

Ha en mysig kväll
, kanske återkommer !

J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0