standing next to u


Jobb på stan igår, kollade lite i affärer, handlade mat och sen hemåt. Hade ju bestämt att jag skulle tokstäda nu när pappa var borta på jobb i Stockholm för att överraska honom. Det blev så fint, men hann dock inte dammsuga innan klockan blev för mycket, och skulle dessutom ut för en kvällswalk. Som resulteerade i en grymt svettig hemkomst, men med en väldigt skön känsla i hela kroppen. Back on track, och jag mår så bra!
La mig ganska sent, men vaknade tidigt imorse, somnade om som tur var och nu ska jag snart iväg och sola sen ut och gå. Än så länge regnar det inte här i alla fall, - peppar, peppar...

Eftersom jag inte har mycket vettigt att skriva tänkte jag lägga in ett litet tips på en mycket enkel och god veg måltid som jag gjorde mig igår, egenpåhittad..

Du behöver:
Quorn-bitar
Kidneybönor
Kikärtor
Tomatkross

Salt, Svartpeppar och Vitlökspeppar
Keso (om man vill vid sidan av)

Gör så här:
Börjar med att steka quornbitarna i lite olja. Blanda sedan i tomatkrossen och låt det stå och puttra i några minuter. Blanda sedan i kidneybönor och sedan i med kikärtorna, som mycket som man själv vill ha.
Låt det stå och puttra tillsammans igen och krydda sedan med salt, peppar och vitlökspeppar, (kan även ta andra kryddor, det som faller en själv i smaken)
Jag tog lite keso till vid sidan av för lite extra protein, men det gör man som man vill.
Smaklig Måltid!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hhaha goooo du e gumma!! saknar dig massa!! kommer till gbg någon helg så ska vi göra stan;)



Puss&Kram your girl:)

2008-08-21 @ 20:01:25
Postat av: Julia

självklart hjärtat! ser ja verkligen fram emot. kör hårt nu! ;)

2008-08-21 @ 20:14:53
URL: http://juvlijja.blogg.se/
Postat av: Alexzandra

Där ser man! Jag va på väg hem till en frukost:) Kanske är någonting bra på Park Lane, helgen den 12-14 sep Hela tjejgänget ska dit då nämligen!

2008-08-24 @ 20:33:28
URL: http://alexzandra.blogg.se/
Postat av: Anonym

vad är de för nått svart du har på ditt vänstra bröst? tattoo?

2008-08-25 @ 12:34:31
Postat av: bella

Jaaa det gör du babe! :)

Puss på dig

2008-08-25 @ 12:56:02
URL: http://buus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0