summer time, the nights are so long


Kanonskön promenad eftersom regnet slutade, soo sweet. Har hunnit med ännu mera städning inklusive dammsugning, duktiga jag! Ätit lunch, packat och duschat. Nu ska jag snart knalla iväg till kontoret.
Om jag och Mimmi har tur (som också åker till Värmland på måndag) så slipper vi tåg, hoppas hoppas ! Vore verkligen guld, hatar tåg!
Kom på mig själv förut när jag skrattade för mig själv pga hur himla dålig jag är på att skära upp bröd, jag får verkligen inted till det alltså. Är det något man ska öva på eller ska man bara kunna det? Att en så sjukt simpel sak kan vara så svår att få till. Nog med löstsnack, nu ska jag fylla på vattenflaskan och få ordning på det sista...

Bye, bye ! Be back at Sunday...


Kommentarer
Postat av: anette

fan va trist. men har du kollat in caliroots.com tror nästan att jag sett den där, de hade ju rea innan också så man kunne få de jackorna för typ halvpriset!

2008-08-08 @ 20:21:13
URL: http://aunette.blogg.se/
Postat av: joel

jasså inte? nyss tagit slut me micke då eller va han hete?:P eller va ni aldrig tillsmmans? du är snygg iaf :)

2008-08-10 @ 11:16:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0