take a stand



En riktigt rolig jobbtrip till Höllviken fick det bli denna gång. En galet rolig efterfestBeanBar där baren var Öppen.. Dock resulterade detta i en väldigt trött lördag. Kom till hotellet precis i tid tills vi skulle checka ut med chefen, haha! Sov i bilen, eller deckade kanske man skulle kalla det för att vara på sanningens sida. Knallade hem från kontoret och kände mig som ett levande lik när jag spatserade genom Avenyn och Vasa, haha, men frisk luft var mycket välbehövligt...
Väl hemma släppte jag bara allt på golvet, borstade tänderna, stängde av telen, och la mig i sängen, ..somnade tillslut..
Nu har jag precis handlat lite saker till Ceasersallad m.m. Inte alls sugen på någon mat just nu men, man måste väl.
Får se vad kvällen har att bjuda på, men Julia är ganska tom på energi faktiskt.

Imorgon ska jag försöka släpa med mig någon till skate-tävlingarna och allt det i Slottskogen, ääälskar att kolla på sånt. Men verkar inte vara någon som är så sugen dock, annars får jag la gå själv. Hör musik och kommentatorerna från lägenheten när balkongdörren står på glänt, men är verkligen för seg för att gå dit nu..
Nu ska jag försöka slänga ihop lite Ceasar (utan kyckling ;P). Have a great night!


Kolla in det här







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0