that what you mean isn't what you say


Myskväll ikväll. Såg en ganska rolig film som gick på 3an. Alldeles nyss så började det regna, det bara öser ner. Men jag tycker att det är jättemysigt. Somnar så bra när regnet smattrar mot fönstret, det är ett härligt ljud liksom.
Tänkte borsta tänderna och försöka sova lite nu, blev ju som sagt inte så mycket sömn i natt, så endel att ta igen. Imorgon ska jag shoppa och då behövs ju en massa energi såklart! Saknar verkligen Mamma nu, och min älskade stjärna. Bara ca en vecka kvar tills Pappa och broo´sen kommer hem också, och det glädjer mig verkligen. Saknar dom en hel del nu. Men detta påminner mig även om att jag Verkligen måste städa, det är inte nice här nu alltså, orkar inte bry mig alls. Men om inget annat hittas på i morgon kväll, vilket jag starkt hoppas på att det gör så tänkte jag nog ta tag i detta oändliga projekt vad gällande städning, för det är stökigt BIG TIME här alltså, men fruktflugorna trivs. Hahaha, jag som annars är lite åt det pedanta hållet, but not this time.. Ska dessutom tvätta, blää. Hatar att gå ner i källaren själv, det är läskigt som fan, men gick ju bra när jag bokade tid i alla fall, men slipper helst. Men tvätten blir ju dock inte ren i tvättkorgen så...

Dags för sängen, mys!
J
ulia



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0