to get u in to my world



Har jag fixat det som jag tänkte få gjort idag? Nope. Istället har jag säckat framför datorn, solat, tagit en promenad till Landala och handlat sallad och bröd, pratat med SATS och sen var det nog inte mer, haha! Fönsterputsen och pappret ja tänkte använda tidigare idag står här framför mig på TVbordet, så långt kom jag med det liksom, haha! Latast. Men får väl försöka fixa det sen, om ork och lust finns. Okej, lusten finns definitivt Inte men..

Ska nog ta mig en powerwalk, skönt och behövande idag. Jobbigt att ta tag i sig själv bara, få på sig träningskläderna och gå ut bara, segt på den fronten idag liksom. Ska kolla lite tv, film och mysa ikväll i alla fall.
Jag hatar att jag ska jobba i helgen inte sugen alls, plus massa kul som jag missar, både här i gbg och i värmland där jag lite tidigare idag fick en festinbjudan av Dafina, typiskt! Men men, antar att de blir fler gånger, hoppas i alla fall.  Men är verkligen inte alls sugen på att åka iväg någonstans ändå, och två dagar dessutom, men det blir  bra när jag väl kommit iväg, de vet jag ju. Dock jobbigt innan. Ser i alla fall grymt mycket fram emot att åka till värmland. Träffa mamma, min älskade vovvsing och brorsorna som kommer hem. Har bokat in en myskväll med Fanny oxå, ska bli helt underbart, saknar dig så. Sen ska massa mer bus hittas på, de kan jag lova.  Later!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0