and I hate it when you fake it


Hemkommen från en hel helg av jobb i Hässleholm. Och vi har haft skitkul! Jag, "nya" turné ledaren Per, Josefin och vår Dj Adam. Även om Hässleholm inte var roligaste stället och staden med mest röj, trots att det var festival, så have vi ändå en hel del skoj för oss. Lite omvägar i regnet på vägen dit, tävlingar för de envisa m.m. Jag och Josefin jobbade ute båda dagarna. Och med korta jeansshorts kan jag säga att det inte var någon dans på rosor faktiskt. Vi var som isbitar när klockan var 02 och dags för stängning, men te gjorde susen då och då.
Kan sammanfatta helgen som en bra och rolig helg, men det bästa var när vi skulle väcka Per och Adam på Söndagsmorgonen efter vi hade käkat frukost på hotellet. De hade av någon konstig anledning inte låst dörren till sitt hotellrum, vilket var perfekt ! Josefin höll upp dörren medans jag smög in med ett glas vatten, och meningen var inte att vi ville vara snälla och trodde dom kanske var törstiga utan väl inne ligger både Per och Adam och snusar så gott, jag tar sats och kastar allt vatten som jag fyllt glaset med, rakt i ansiktet på Per som ligger och sover på rygg, Haha !
Efter några minuters skratt och springandes tillbaka till vårat hotellrum knackade det på dörren och in kommer Per för att hämnas, med en Loka citron som han skakar och sprutar ner hela mig med. Men det var det värt !! Det ända vi ångrar var att vi inte kastade ett glas på Adam också....


Kom hem igår runt 15 till Göteborg, pappa hämtade mig vid kontoret och sen åkte vi hem, käkade lite och knallade ner för att hyra lite filmer och handla. Blev vattenmelon och så handlade vi ingredienser till grova scones som jag senare bakade, och dom blev skitbra! Vi kollade faktiskt på alla tre filmer vi hyrt; This is England, Kärlek på Menyn och Solstorm. Alla tre filmerna var bra. Så i var klara med filmerna runt 01.30 igår, eller i natt rättare sagt.
Nu ska jag ut och gå, sen tar jag 16 tåget till Värmland med Mimmi. Jag är dessutom lite extra lycklig, inte nog med att ja ska få träffa mina älskade bröder, min älskade mamma och min underbara hund men vi har en extra gäst hemma hos oss; - en till hund. En dejt till min lille tjej, hunden heter Diesel och är också en Alaskan Husky som våran, den har blå öon och ska vara hos oss tills min lille vovvsing och han "fått ihop de" Vi ska nämligen försöka få valpar. I´m so happy!

Powerwalktime, ha en bra dag !

Kommentarer
Postat av: anette

Hässlehåla är verkligen inte ngt höjdarställe. Har ju bott i Kristianstad innan och varit en hel del i Hässleholm och den staden är verkligen helt värdelös!

2008-08-12 @ 17:55:30
URL: http://aunette.blogg.se/
Postat av: Madde

Tjoo!

Vilket roligt jobb du verkar ha tjejen :) trivs du bra i göteborg?

Kram Madde

2008-08-13 @ 20:56:26
URL: http://madelenebeggren.blogg.se/
Postat av: Alexzandra

Men attans!! Det hade ju varit guld! :) Dessvärre har mitt kvinnliga sällskap fått förhinder så jag ska dit med en karl, inte så kul för han att dra dit. Crap jag som verkligen ville. Men tackar så jätte mkt för erbjudandet ändå! Kramar.

2008-08-20 @ 09:33:53
URL: http://alexzandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0