so you found a better hiding place


Ladies night blev hellyckat och jag och Cissi hade sååå kul, tack gumman för en underbart rolig och galen kväll! Och ett extra tack till min älskade pappa som jag faktiskt förfestade med, ja ni läste rätt, - Jag, Cissi, Världens bästa Pappa och hans arbetskamrater på lite after work på Excent.
Lördagen blev en riktigt softdag för min och pappas del, vi hyrde filmer och chillade bara, shopping var planerat för söndagen. Och på söndagsmorgonen blev jag väckt av pappa som sa - Jag vill köpa en dator till dig.. Världens bästa, blev superglad! Blev en Sony VAIO eller vad dom nu heter, en i silver. Verkar kanon, hittills.
Igår blev det lite shopping och på kvällens schema väntade "tjejkväll" hos Charlotte. Och tjejkväll kan ni skriva upp att det blev, med alldeles för mycket vin, massa roligt spel (ALIAS), snack, skratt och mys. Tack tjejer för en underbar kväll, skall göras om, snarast!
Idag har det varit såå segt, känns som jag gått på 5an växel hela dagen. Ända jag gjort utanför lägenheten var att gå och sola. Men imorrn blir det andra bullar.. Och på torsdag ska de bli sååå nice, visit-time.
Ikväll är jag ensam, pappa är i Jönköping och jobbar men kommer imorrn, åker sen vidare till Sthlm, så blir ensam igen, men med lite sällskap som sagt på torsdagen..

Har en grej på gång som jag bara är sååå glad och pirrig för.. Så vi får se hur det går.
Föresten har jag inte skrivit och berättat att min DKNY v'äska är upphittad i Kga, helt sjukt faktiskt ! Och jag är helt sjukt glad över det, trodde aldrig det skulle hända men. Dock så fattades Ipod och plånbok med resten skall finnas kvar. Så min kära bror som kommer på besök på fredag skall ta med min väska, Jippie!
Nu ska jag krypa ner för att vakna upp och vara pigg imorgon och ta mig en ordentlig och lång powerwalk, längtar.

Sleep tight !


   





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0