baby think Twice


Måste ta mig ut, vill såååå gärna shoppa. Som vanligt när jag inte har något att göra och är hemma så provar ja alltid massa kläder och provar olika outfits, haha! Men det är kul, och ger inspiration. Fast när jag satt ihop något som jag tänker; "detta ska jag ha någon dag i veckan" och tycker det är kanonsnyggt och trivs jättebra i det, så ångrar jag mig oftast efteråt när jag väl ska ha de, och tycker inte alls att det är lika snyggt då, strange! Men men..
Ska nog införskaffa några nya chinos idag, i olika färger, har grå redan. Är jättenöjd med underkläderna jag köpte igår med, dom är sååå fina. Ska även kolla på väska (saknar min DKNY, bästa jag haft), hotpants att mysa i och lite annat smått och gott. Är inte riktigt sugen på att hugga in på höstkläderna riktigt än faktiskt.. Och jeans får även vänta, ett tag till...
Ska träffa Anna på stan. vi ska ha en Anna-och-Julia-Dag idag, eller eftermiddag/kväll rättare sagt, för Anna slutar tidigare idag, Weeei. Den stackaren jobbar ju jämt, men snart blir det andra bullar, aiiight !
Ser fram emot i eftermiddag, såååå mycket. Äääääntligen.... Later !




Grrrryym kväll med Anna; Juldagen -  förfest på Rubinen och sedan Park..


Kommentarer
Postat av: Anna

Vilken kväll det var!! o natt om inte annat ;) haha

Miss u bejb! Men snart slutar jag o då ses vi! Super myyys! Puss

2008-08-04 @ 13:11:20
Postat av: Julia

haha, BIGTIME ;D jaa, måste slänga mig i duschen o försöka mig ut i detta busväder bara, frågan är om de går utan paraply :D ses snart! Puss!

2008-08-04 @ 13:13:17
URL: http://juvlijja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0