I pull myself together



Precis kommit hem efter 1 och en halv timmas powerwalk, sååå härligt ! Gick min Chalmersrunda, och sedan Slottskogsrundan, med en rejäl omväg dit. Kunde dock inte gå hela den rundan på grund av Way Out West tillställningen, som NRJ ska ha i Slottskogen. Det är uppsatta galler och avspärrat på vissa ställen, så halvvägs tog det stopp, men tog en annan väg. Synd att man inte är hemma i helgen, kommer bli en hel del drag här ju, typiskt !

Inga fönster är dock putsade här än, men tror nog jag får vara uppe länge idag så kanske kommer på att fixa de i natt, haha. Måste verkligen fixa ordning innan pappa kommer hem, och han kommer nog vara hemma när jag kommer hem från jobbet på söndag. Eller så ringer jag Farmor och ber henne komma hit och städa, hehe...
Vill verkligen att mina EdHardy pants ska komma nu ju, men lovar att med min otur så kommer dom väl komma precis när jag åkt till Värmland, typiskt i så fall.

Har lite livsångest nu tror jag, hur ska jag göra med allt? Jobb löser sig här framöver, det  vet jag. Men jag vill ju verkligen ut och resa, ska jag satsa på att spara massa pengar till det? Har ju i och för sig ändå tänkt spara undan varje månad, men ändå. Ska jag resa dit jag vill så blir det ju endel pengar som måste sparas. Dock har jag ingen att åka med, och vill inte åka själv, inte när jag ska vara borta så länge, vill dela upplevelserna med någon liksom.. Men det löser sig väl, hoppas jag. Jag skulle verkligen vilja resa runt, stanna och jobba och se mig omkring, se så många ställen som möjligt. Och självklart surfa surfa surfa. En annan sak som jag verkligen måste ha pengar till är ju skidresor i vinter. Måste åka massa bräda, var helt underbart förra vintern när vi åkte massa i sälen m.m. Den resan var förövrigt underbar! Åre får det garanterat bli till vintern, vem vet, man kanske åker dit och säsongar.. 

Är ganska seg i kroppen nu, ska nog se filmen som kommer klockan 22 på 5an, någon seg och tråkig film men det finns inte många andra alternativ. Pappa ringde förut när dom var och shoppade, och hade hittat någon fin väska, hoppas dom köper med något nice..
Åker och jobbar imorgon klockan 14, ska vara på kontoret då. Får med en ny "boss" this time, och någon tjej jag aldrig jobbat med förut, men bli nog bra. Nu blir de lite situps innan chill framför filmen...


Bye J 

  



Simple Plan - Save you
...Reminds me of u...

Kommentarer
Postat av: anette

Tack så mycket! =)

2008-08-07 @ 22:08:07
URL: http://aunette.blogg.se/
Postat av: Bella

Jaså gör du? Hur länge?

Men du har flyttat dit nu alltså eller hur är det där? :)

2008-08-07 @ 23:11:04
URL: http://buus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0