be my love


Då ska jag försöka sammanfatta helgen.
Fredags kom Anna hit, vi duschade, stod framför spegeln några timmar med diverse smink. locktång, löshår och allt annat skit. Drack något glas vin och knallade ner mot Valand för tävlingen. Jag var rätt nervös, vilket jag annars inte brukar vara men.. Jag kom vidare de steg som fanns och skulle vara med som "finalist" senare på Salming visningen. Jag och Anna hade partyoutfiten på oss så bättrade på hår och smink, stannade på Valand och tog varsin öl och lite vin därefter, gäller ju att stilla nerverna lite. Lite senare var de dags för visningen, riktigt kul. Tjejen jag gick med hette Claudia och hon blev vinnaren, så himla bra för shit vilken brud, sjukt snygg och en utstrålning som räckte långa vägar. Vi gick vidare till Peacock och sedan Park, hemma var vi klockan 05.30. 

Orutinerad som man är så var man ett riktigt vrak dagen efter. Men jag tog mig en promenad och köpte med frukost till mig, pappa och Anna. Sedan fick jag frågan om att jobba på kvällen - gå Salmingvisning, svarade JA utan att tänka mig för, var ju helt slut och så himla trött, men gick bra ändå. Jag och Anna hade trevligt som vanligt, satt på Soho innan med en killkompis till Anna. Men igår var jag helt förstörd, trött, hemsk och jävlig. Lika trött är jag idag dock, men ska snart ta mig ut på en promenad eller gymmet.... snart...., för ikväll blir det filmkväll, mys. Tack för en grym helg Anna, ses i veckan snygging! Dax att ta tag i vraket nu kanske, Ciao!






 

Kommentarer
Postat av: Emma

hot!

2008-12-15 @ 14:54:44
URL: http://sirikit.blogg.se/
Postat av: N

så lite så! snygga bilder :)

2008-12-15 @ 17:44:21
URL: http://nathalieandersson.blogg.se/
Postat av: Jenny

Min snyggo!!!!!!!!!

2008-12-15 @ 20:30:56
Postat av: Julia

Jenny:

Och du är min:)

2008-12-16 @ 01:48:17
URL: http://juvlijja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0