bring them out


Delat ut en hel del biljetter inför imorgon idag, och tejpat upp maaaassa affisher såklart. Drog till gymmet när jag var klar och var där 2.5 tim, hur grymt som helst gick det. Pulsen var hög nästan hela tiden och jag kände mig som världens nöjdaste när jag gick därifrån, sååå bra, sååå hardcore...! Imorgon kommer Anna, min lilla snygging, vi ska ha det bäst och tagga inför kvällens hemskheter. Ska bli jättekul men har redan ångest och känns ändå halvbra, för att uttrycka det enkelt. Men vi ska rocka loss i alla fall, så får vi se! Huvudsaken är att vi har kul. Blir tidig kväll idag, Ciao!





Kommentarer
Postat av: Anonym

Fin bild på dig! :)

2008-12-11 @ 23:42:07
URL: http://mrmrs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0