crosses


Tröttast på denna planet känner jag mig idag, men det var det värt. J åkte ju till flyget mot Thailand i natt. Innan det var vi på gymmet och körde axlar plus ett grymt bra förbränningpass, riktigt nöjd, och lika nöjd blev jag med maten jag gjorde när jag kom hem - Omelett med parmesan, tomat och fetaost, mums!

Var på stan med Pappa tidigare under dagen och shoppade lite, blev ett nytt linne från Better Bodies och ett par handskar (Jenny - fjollhandksar) till gymmet hos Tim på MMSports, en underbar röd Adidas hood, grå Pumabyxor m.m. 
Hade mys med J efter gymmet, tills han skulle åka till flygplatsen vid 03.45 och sen drog jag hem och sov. Saknar redan!!
Tog lite sovmorgon och drog till gymmet vid 10.30i förmiddags, var där till ca 13 - blev förbränning på band och crosstrainer plus ett skönt bröstpass och lite mage. Totalt slutkörd på energi och endast mat-tankar i huvudet gick jag som en zombie hem. Så gott har inte frukosten smakat på länge, sen slocknade Julia i soffan, vaknade till för en stund sen av att pappa och Elias kom hem, med en ny Mp3 til mig dessutom, min var ju knäpp.

Ikväll ska vi ha mys med mat och filmernya TVn, den är stooor och snygg.... Jag, Pappa och Elias ska ha en riktigt mysig nyårskväll utan alkohol och glamour - but I´m fine with that. Dock är inte min goding hemma men jag håller ut..
Dax att lägga in lite tung HipHop i nya Mp3n, och leta upp ett gym som är öppet imorgon, har vilodag så blir bara förbränning . Later!



Kommentarer
Postat av: Anonym

nej, har man missat något! vem är denna mystiska "j" ? :)

2009-01-03 @ 00:59:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0