difficult to say


Underbart mysig kväll hos min älskade Mimmi och lilla Malte igår, tack gumman för massa mys och bästa sällskap. Tjatade som vanligt, kollade massa dansuppvisningar, åt god frukt och drack en hel del Te. Helt enkelt en urbra kväll med en urbra tjej. Jag tänkte mig inte för och stoppade i mig en hel ask med Extra Drops Caramel-Chocolate - inte smart gjort, resulterade i en ond mage, men gott var det ett tag, och självförvållat. Promenerade från Mimmi vid 9 imorse och har lite onda känningar i benet igen, blir galen på skiten. Solning, stan och gymmet en sväng nu. Imorgon kommer Dessan hit, vi kanske ska på julmarknaden i Liseberg - myspys! Det ska bli så himla kul i helgen, och jag är så glad att Jenny och Micke ska hit också.. Lussebullar för hela slanten i helgen, på tal om ingenting - mums! Ciao.



Kommentarer
Postat av: Anna

Det tycker jag verkligen! med lite glögg till de på ett cafe med snöfall utanför ahh ;)

2008-12-04 @ 15:25:30
URL: http://annastarbeck.blogg.se/
Postat av: jennie

de kanske är skorna du har som inte just funkar för dig. Många kan få problem med benhinnorna då.

2008-12-04 @ 17:52:12
Postat av: Julia

jennie:

Jo jag vet, är många anledningar till den där skiten, men trodde de kunde ge sig ett tag nu när ja ätit medicin o allt. Men ska till ngt ställe o prova ut skor.. :) tack för omtanken ändå!

2008-12-04 @ 19:40:41
URL: http://juvlijja.blogg.se/
Postat av: jennie

okej va bra. neej ja har själv fått sådär, så fort ja har några andra skor och tränar i tex powerwalkar eller ute och springer så får ja problem med dem. lycka till . :)

2008-12-04 @ 19:45:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0