downtown


Har en liten "What-To-Do"lista att utföra idag, vilket jag borde sätta igång med nu. I och för sig kan man lägga till massa saker på listan såsom städning och sånt tråk, men det får jag ta tag i till veckan, när pappa åkt. Han åker Tisdag och kommer hem på Fredag, då jag även får besök av Dessan som ska bo hos mig hela helgen, vi ska på FF tillsammans - weei vad jag längtar! Så kommer Jenny och Micke med, kan inte bli bättre..

To Do List
MMSPORTS -
Köpa Biljetterna jag lagt undan till Fitnessfestivalen.
Coop Konsum - Hämta ut mina Omega 3.
BUDO&FITNESS - Kolla in ett träningslinne + lite till som skall inhandlas.
Packa ur - pappas väska som han skall ha ikväll.
..... and some more .....

Nu ska jag ta mig en promenad och sen blir det frulle så man kan börja ta tag i "dagens sysslor", pust vad jobbigt - Hahahah! Ha en härlig start på dagen, Bye!




Kommentarer
Postat av: Emma

haha ja jag är nog ganska huslig av mig, ja du kan få gå housewife bootcamp hos mig =D

2008-12-01 @ 12:44:38
URL: http://sirikit.blogg.se/
Postat av: Daniella

Okej (: ikväll blir det nog tvn som gäller. Väntar något roligt denna vecka?(:

2008-12-01 @ 20:19:25
URL: http://dddaniella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0