face down


Överskattade Jul-utgångar - för mycket follk och för mycket snack, som alltid... Men huvudsaken var att jag var med min Jenny, vi hade endel skoj ialla fall - Tack gumman! Skönt att vakna hemma också, men blev ändå inte många timmar sömn, kan ju inte sova bort dagen, plus att kvällen avslutades med ett mysigt samtal med lite Kesella, så sovtimmarna kortades av en aning, men såå värt - ge mig Söndag.
Ligger kvar i sängen, varit uppe en sväng för lite frukost, men borde snart gå upp på riktigt. Blir långpromenad till moster och kusinerna sen, så ska jag och min kära kusin Kajsa ta en promenad tillbaka till mig och sedan kolla Shrek. By the way så tror jag att jag bojkottar Nyår, why not - så osugen... Vissa sitter ju inte på ett plan på väg till Thailand liksom.... ; ) Dax att ta tag i vraket Julia kanske, Later!




bra låt - bra text

Kommentarer
Postat av: Anonym

ni verkar vara på g du o dendär hemliga killen?varför inte skriva mer om det i din blogg :)? verkar längta sönder dig till söndag?..

2008-12-26 @ 17:56:35
Postat av: Anonym

jasså hoffe o du fick ihop de igår igen????

2008-12-26 @ 19:05:14
Postat av: Julia

Anonym:

Vissa saker kanske man håller lite mer inne med, men kanske kommer... vem vet... :) Klart ja längtar!



Anonym:

För att man står o pratar med ngn betyder de inte att man "fått ihop det". Så NEJ!!!

2008-12-26 @ 23:57:06
URL: http://juvlijja.blogg.se/
Postat av: Anonym

hur gör du för att få ditt hår så fint? :)

2008-12-27 @ 14:04:04
Postat av: Jessica

Du är super fin och du ska vara nöjd som du är..

Lycka till med allt vad du vill.. lyckas gör man bara om man går in för det,som du gör... men ibland behöver man inte överdriva med lite mat o dundermycket träning :)



Kram på dig

2008-12-27 @ 15:57:26
Postat av: Julia

Anonym:

Tack :)!

Jag har lockat de plus att ja har i löshår på det kortet. Massa spray och Dust it är väl hemligheten ;)



Jessica:

Tack så hemskt mycket. Klart man går in för det . helhjärtat, alltid.

Kram och tack.

2008-12-27 @ 18:36:22
URL: http://juvlijja.blogg.se/
Postat av: christel

Måste hålla med ovan! Du har ett sinnessjukt vackert hår!:) Verkligen ett "Fashion show hair"! Några tips till mina tre hårstrån som jag har på skallen kanske??;)

2008-12-28 @ 16:09:54
URL: http://christelsanchez.blogg.se/
Postat av: Emma

Håller med dom ovan, ser ut som riktigt hollywoodsvall ju :) Riktigt snyggt!

2008-12-29 @ 19:07:21
URL: http://yournumberfour.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0