fall at your feet


Blev ändrade planer igår - Mamma kom hem tidigare, så jag stannade hemma istället så vi kunde umgås eftersom vi åker idag. Dock somnade jag på kökssoffan och hon på golvet, men en liten pratstund fick vi allt. Kollade K1 en stund, tjötade med brorsan och ett mysigt telefonsamtal plus lite stiups innan läggdags. Sovit konstigt i natt av någon anledning, men nu har jag varit uppe en stund så snart är det frukostdax. Morfar kommer hit vid 11, då åker vi. Ska till gymmet sen med J - bandet bandet bandet, och efter det ska vi som jag skrivit hundra gånger - baka! Har redan dealat mig till att vi ska se UFC 92 The Ultimate 2008 - weeei. Nu ska ska jag slänga på mig min varma morgonrock och gå upp. USCH - vad jag kommer sakna valparna och Ulva.... Men snart ska Vera med till Göteborg, och Disa får inte åka härifrån om jag får bestämma. Later!






(kul att min kära moster Malin börjat titta in här)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0