for the lucky


Kanondag! Powerwalk startades dagen upp med, ca 2 timmar, det var så otroligt skönt ute. Dusch och ner på stan för att shoppa lite och träffa Anna min lilla pingla, och hennes kompis Emma. Vi tog en långfika på Condeco - Du är så grymt skön gumman, hoppas vi styr en grym Fredag och att det blir något...  

Sen jobbade jag lite för efterfesten innan gymmet. Trots min fortsatt dåliga aptit så har jag energi och det gick okej på gymmet, blev 1 timma kardio - crosstrainer och bandet + lite armar o mage. Kunde kört mycket hårdare egentligen men..
Hem och chilla, pappa som skulle flugit till Sundsvall idag var hemma pga trasigt plan så han åker imorrn istället, chillade med Te till Desperate H. Borde snart sova så jag orkar upp imorgon, ska upp i tid - ut o gå, sola och lite annat innan jag ska träna o jobba lite för Peter igen. Night folks!




Snyggaste tjejen i... i HELA Göteborg, ... och Trollhättan.....!! ; )
(www.annastarbeck.blogg.se)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0