get buck in here


Somnade redan kl 22 igår men det hjälpte ju inte min sömn ett dugg. Vaknade 03 och var orolig i kroppen, kände mig inte bra. Somnade tillslut om, och sen vaknade jag kl 05 av de värsta illamåendet jag någonsin haft, vinglade fram till toaletten - men det gick inte. Låg på golvet och skakade, kallsvettades länge. Lade mig tillslut i sängen och somnade om oroligt en liten stund, vaknade med illamående och kände att jag aldrig skulle få i mig mat.
Försökte ialla fall få i mig en apelsin och det gick med nöd o näppe, även två stekta ägg efter en stund. Men illamåendet fortsätter - BORT med det för tusan, jag har inte tid!


Kommentarer
Postat av: Erika

Varför så dålig?

2008-12-05 @ 22:01:27
URL: http://erijka.blogg.se/
Postat av: Daniella

Ja rätt mkt fkt ;/ jaa (: usch hoppas du blir bättre snart!

2008-12-07 @ 12:28:46
URL: http://dddaniella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0