hands up


Till att börja med - Fitnessfestivalen var GRYM! Jag och Dessan hade en kanonrolig helg, bortsett från hur jag har mått men annars helt grymt bra. Och helt underbart att träffa min älskade Jenny, jag saknar dig redan my love.

Fredags var det chill, då mådde Julia inte bra alls, tror tåget hade kört över mig och stannat mitt på för att göra en burnout, ...typ... Men mycket bättre på Lördagmorgon, annars hade jag aldrig kunnat gått iväg, så tur var det.
Kollade förbedömningarna för girlsen nästan direkt och sen gick man väl mest runt där och kikade. För det fanns ju en heeeeeel del att kika på ; ) Orkade inte ta tag i att tränga mig in bland alla kläder men det fick jag senare ångra då det var urplockat, men ett par mjukis från Better Bodies kom med hem i alla fall. Runt 15 tiden var det dags för boysen och vi satt bänkade såklart, superkul att se Johan på scenen, fysiken var grym, och du var grym vännen! Grattis igen!

Kollade massa mer på mässan, finalerna, träffade folk m.m. innan det var dags för hemgång och göra sig ordning för kvällen. På Rubinen var Festivalpartyt och vi hade självklart fixat biljetter dit, hade en helkulkväll med lite sömn och mycket skratt, massa dans och flum, så det ska vara.

Dagen efter var tuff dock (jag är riktigt orutinerad vad gällande alkoholförtäring och dess följder nu för tiden), inte många timmars sömn men upp ändå och iväg, för Vanessa skulle ju tävla. Minglade lite på mässan, såklart, kollade förbedömningar m.m. Grymma tjejer! Ett bauta-Grattis till Vanessa som blev 2a i den korta klassen. Så grym, och hon såg verkligen ut som en drottning på scenen..
Efter lite gästposeringar av bl a Flex Louis och Bransh Warren så drog vi oss hemåt, men stannade till och käkade Sushi först, fick faktiskt ner det. Har inte haft någon aptit alls sen i torsdags då jag blev "sjuk" eller vad det nu skall kallas, och jag hoppas att det snart blir bättre med matfronten..

Igår åkte min babe hem, och jag saknar redan hennes niggah-boootie, kom snart tillbaka Dess!
Sammanfattande så har det varit den bästa helgen på länge och jag längtar redan till nästa FF, superkul helt enkelt, massa roligt folk, tävlingarna var utomstående och allt har varit galet skojTack alla som förgyllt denna helg. 

Nu ska jag snart ut och gå, eller gå till gymmet, har inte bestämt mig vilket än men kanske blir promenad nu och gymmet ikväll, vi får se.. Ska träffa Anna sen, vi ska mysa på stan med Lussefika och förhoppningsvis Sushi, och hoppas jag kan äta bättre idag, inte börjat särskilt bra dock men.. (bilder kommer) Ni kan kika in hos Dessan så länge för fler bilder www.bigd.blogg.se. See ya, Ciao.



Den "omtalade" ryggen


Kommentarer
Postat av: johan

Grym bild du fick! ...Du har nog en liiite bättre kamera än mig ;)

2008-12-11 @ 12:42:24
URL: http://metrobloggen.se/johanhulle

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0