I need some distraction


Sjukt trött, men ändå tar jag inte tag i mig själv och lägger mig i sängen - hmmm... Ska.. snart...! Skoj och riktigt skönt på gymmet förut, alltid kul med "skjyssta vyer", små leenden och härliga blickar... Tss. Sen handlade jag och Pappa lite, eftersom han åker bort på jobb imorgon och är borta till Fredag. Julia gets alone..
Kollat en grym film precis, - Death Sentence, rekommenderas. Kevin Bacon är en riktigt bra skådespelare alltså (Bacon, haha - skoj att heta fläsk i efternamn?). Såg en bra film igår också som hette Resurrecting the Champ - kanonfilm.

Idag köpte jag föresten ett linne på BUDO&FITNESS men blev fel storlek så måste tillbaka imorgon, kanske blir lite mer shopping då också, men träningskläderna ska jag vänta lite med tills jag kollat om det finns något kul på FF i helgen.
På Torsdag blir det kanske Trollhättan.. Vi får se. Kramhej!


fin låt från filmen
...och en till


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ojj..har du fått blickar och leenden.. o de måste du ju bara skryta med i bloggen!de är ju nämligen ingen annan som får de, mer än du lixom!

2008-12-02 @ 11:16:48
Postat av: Anna

Ja trollhättan is tha shit!! ;)

2008-12-02 @ 23:29:10
URL: http://annastarbeck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0