lapdance


Underbart väder idag, sov lite för länge av någon konstigt anledning, men kom upp vid 11 (alldeles för sent), fick ett sms av min kära moster som frågade om jag skulle med på långpromenad i skogen - självklart! Tittade ut genom fönstret och möttes av ett härligt solsken. Frukost och dubbla byxor på sen tutade det utanför.
Var ute i ca 2.5 timmar, Mormor och Morfar var med också, vi gick i skogen en lång lång bit, jag och Kajsa klättrade i branta berg och fotade istappar, riktigt härligt. Sen var det hemgång och jag lagade mig lite mat. Har varit ute och busat med valparna massa idag också såklart.

Har precis duschat och ska snart slänga på mig lite varma mysiga kläder för att ta en promenad till Anna och Kajsa (Moster och Kusin) vi ska mysa med någon film ikväll, mamma kommer ju hem sent så..

Imorgon åker jag hem till Göteborg, åker vid 11 tiden, bil hela vägen - tack och lov. Sen blir det gymmet med J och bakning plus massa mys, längtar - mycket att ta igen nu.... Dax för lite Kesella innan jag ska ut igen, frusen dock - får bli en kopp te. Ciao!








har fått dille på svampstuvning


Kommentarer
Postat av: Anonym

ni va ju inte ute och powerwalkade i 2.5 timme? hur gör man svamp stuvning?:P

2008-12-27 @ 19:11:09
Postat av: Malin

Visst var promenaden härlig! Att klättra i branta berg fungerar också som benmuskelträning! Anna och jag klättrade på vårt håll och fick igång flåset ordentligt! Det gick verkligen rakt uppåt på sina ställen - hade fullt sjå att hålla mig kvar här och där...

Hörru - detta med din blogg - blir det en extra push att få till träningen så att du kan skriva om det i bloggen? Kanske vore något för mig som tränar som en gnu ena veckan och nästa bara går dagarna innan jag hinner reflektera över att jag inte hunnit få till en enda träning utom tennisen?

Kommer sakna promenaderna när du åker tillbaks te Götet, men Elias är bra gåkompis oxå!

Kram och trevlig resa!

Moster Malin

2008-12-28 @ 09:43:24
Postat av: Julia

Hej malin!

Ja det är riktigt härligt i skogen när man är ngra stycken faktiskt. Går ju aldrig själv, då tycker jag att det är lite läskigt faktiskt. Klättringen var grym som sagt :)

Det tror jag inte, men kul att skriva om, och man får ju faktiskt lite mer koll på hur mkan lägger upp träningen liksom. Ett råd är att du gör en träningsdagbok! Det är kanonbra. Reflektera över en planering som passar din vardag och försök hinna med och gå tillbaka i efterhand vad du gjorde bra, kan förbättra med både tiden och träningen. Prova! Detsammal, så mysigt och skönt när vi har våra promenader och långa samtal, men kommer hem snart igen, och då blir dwt många promenader, men så länge får du nöja dig med Elias ;)

Nu kommer morfar om en timma, ska få upp skitungarna här :)

Hälsa alla! Kramar

2008-12-28 @ 09:54:56
URL: http://juvlijja.blogg.se/
Postat av: Julia

Anonym:

En promenad extra skadar inte, dock blev det ändrade planer.

Steker svamp (kantareller) i olja, tar i ca 3 teskedar rågmjöl, och 3 dl Mjölk/Grädde (50/50).

Krydda med salt och peppar, låt det puttra en stund. Klart! :)

2008-12-28 @ 10:01:51
URL: http://juvlijja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0