look into my eyes


Då är man sjuk då - hit by a train. Känner mig som en gammal tant som staplar omkring i lägenheten. Inte kul alls, men jag SKA bli frisk, snarast!! Det som är mest jobbigt är sömnen, inte sovit på 2 dygn nu, känns inte bra alls. Fått igång kosten bättre nu ialla fall och även aptiten har ja tvingat fram, med lite hjälp.. Dokumenterar lite matträtter till mat-chefen i huset mitt emot - ;) så kan lika gärna slänge upp mina luncher här med. Är tänkt ja skall gå visning på Fredag i Växjö, men inte säkert ja blir frisk tills dess, så vi får se... Jag vill bli frisk, NU NU NU!!! Och framförallt vill jag SOVA! Mirakellösning...?


IGÅR:

Quornfilé med kryddning
Fetaost-sallad
Egen Parmesan Cremefraice

IDAG:


Pangafilé med kryddning
Spenat
Körsbärstomater
Lite mozarella meed pepparmix


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0