memories and stories


Alla mina rörelser i förmiddags gjordes i slowmotion - så jag gick tioll stan vid 14, då var jag äntligen klar. Tog nog en timma från att jag klev ur duschen till att jag hade fått på mig endast underkläder.. Köpte mig lite småsaker förut, underkläder, strumpbyxor m.m. Orkade inte kolla runt så mycket, okej - jag orkade inte prova.. Bytte Peak-mössan men dom hade inge pannband inne på Teamsportia så ska kolla på Peak-butiken.
Kollade in nya Stadium i Nordstan, riktigt snyggt! Passade på att hälsa på mina Volcom-clothes också. De limegröna pantsen och den turkosa jackan (den kommer garanterat stå på min önskelista, eller Oakleyjackan).

Hälsade på Mimmi på EHouse innan jag drog till gymmet, vilket jag inte alls var sugen på idag, var frusen och kände mig allmänt otaggad. Men har faktiskt lärt mig att dom dagarna brukar vara bäst på gymmet, då brukar den där glöden komma upp, och mycket riktigt så gjorde den det, körde 40 min på Crosstrainern och massa axlar lite armar o mage, så nu känner jag mig tung som ett betongblock, och allmänt orörlig, men skön känsla. Mycket "glöd" på gymmet idag förövrigt, det är trevligt  ; )...
Lagade mat så fort jag kunde när ja kom hem, hungrig som ett lejon, och såå gott det var. Synd att man slänger i sig maten när man är sådär hungrig bara men. Nu sitter jag i soffan med en kopp te och tända ljus, har precis kollat Du är vad du äter. Fryser så mycket hela tiden, blir galen på de. Mer te kanske...? Jag är ialla fall sugen på Sushi. Bye.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0