never back down


La mig kl 18 i sängen för att försöka sova, sov i kanske 3 timmar till o från och sen gick det inte mer, börjar bli orolig och orkar inte med detta en dag till, behöver få sömn ju. Ringde Mamma men hon blev snarare arg, men jag kan ju inte rå för det...? Hade stängt av telefonen och allting för att verkligen inte bli väckt. Gick precis upp, gjorde en kopp te - Kvällsro som Mamma gav mig rekommendation om.
Slog på telefonen och fick precis det sötaste MMSet jag någonsin fått av någon tror jag, men heeey - vad har man inte grannar till för ; ) Tack, det värmde rejält, kanske kan få mig till sömns... Får försöka nu igen, Hoppas Hoppas Hoppas, snälla John Blund, kom och hälsa på mig ikväll jag saknar dig.... Bye.



 



Kommentarer
Postat av: Mimmi

du somnar du inte till det där mmset så kommer du aldrig somna.

gulligaste jag hört på länge.

lyckoruuuuuuuuuuuus;)

2008-12-18 @ 00:22:45
URL: http://mimmikahlin.blogg.se/
Postat av: Marco

om du börjar jobba så får du sömnrutiner så då går det galant att sova.

2008-12-18 @ 09:50:49
Postat av: Anonym

hehe tack :):)

2008-12-18 @ 18:20:47
URL: http://bembe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0