no reason why


Precis fått i mig lite frukost, efter lite kardio på gymmet - kändes inte helhjärtat måste jag säga men hoppas det kan tas igen om en timma då jag skall tillbaka med J, "ångest-måndag" som sagt.. Man ska inte synda för mycket på helgen, det är ju självförvållat men svårt att låta bli ibland (Lussebullar framförallt) - får skaffa mig lite starkare karraktär kanske. Dock känner jag mig riktigt trött nu, men vi får se..
Har lite kvar att packa också, ... att jag aldrig blir klar. Känns mysigt att åka till Värmland och fira jul, träffa mamma, Anton och vovvarna men kommer sakna endel här hemma också. Åker med 17 tåget och innan dess skall ett till pass på gymmet vara avklarat, all packning, lite mat m.m. Ge mig kraft! Dax att styra upp detta kanske, borde dock ta en powernap... Blir sena myskvällar nu för tiden. but I like it.... Ciao!




Kommentarer
Postat av: Mimmi

sena myskvällar;) jojo brukar låta så.

haha du kommer ju längta tillbaka till gbg över jul...:P

2008-12-22 @ 11:37:18
URL: http://mimmikahlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0