one night of magic rush


Julia somnade visst litegrann så ett andra gymbesök blev det inget med, tog med mig min goa granne ut på lite promenad i Slottskogen istället, riktigt skönt - härligt med grannar alltså... ; ) Vädret är strålande i Göteborg idag och det är nästan så man anar vårkänslor och inte julkänslor, wierd. Precis lagat lite mat, blev kanongott - så nu är jag nöjd! Ska fixa de sista för vid 16.30 åker vi mot tåget, bläää så segt att sitta på ett tåg så länge, men jag och Elias ska kolla film på datorn. Så Jenny I´m on my way home to you, ska bli underbart att träffas - händer allt för sällan. Snart är jag hemma hos mina små vovvsingar. Imorgon blir det ben med Staffan ialla fall, innan allt julstök och liknande. Någon mer än jag som inte har fått in "jul-feelingen" än...? Bye!




Kommentarer
Postat av: Emma

jul-stress ja, men någon mysigt julfeeling icke, lite tråkigt

2008-12-23 @ 07:42:48
URL: http://sirikit.blogg.se/
Postat av: Anonym

vem är denna granne du skriver så myket om i dina inlägg?:)

2008-12-23 @ 10:36:36
Postat av: Julia

En mycket trevlig granne, punkt. :)

2008-12-23 @ 12:41:02
URL: http://juvlijja.blogg.se/
Postat av: Anonym

en kille? en flört? :) du är så dålig på att svara när man frågar dig saker.. varför? du skriver ju lixom om det i din blogg!

2008-12-23 @ 14:14:20
Postat av: Julia

Hade ja velat skrivit "vad det var" så hade jag gjort de ;)

2008-12-23 @ 18:44:58
URL: http://juvlijja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0