thanks to you


Klockan ringde klockan 07.30, ...och stängdes av på direkten, låg och funderade en stund samtidigt som jag snoozade, - gymmet eller inte, jag är ju sååå trött...? Sen kom de smarta och pigga tankarna fram - självklart skulle jag till gymmet, som bestämt. Gick upp, trots min grymma trötthet, men blev ganska snabbt pigg. Drog iväg ett mess till brorsan för att höra om han skulle med eller inte, vilket jag var hundra på att han INTE skulle men fick i svar - "Jag är vaken, kommer snart!" Kors i taket, ett jäkla glatt kors dessutom, trodde jag aldrig, imponerande brorsan. Träna det älskar han ju, men att gå upp tidigt är inte hans starka sida dock, så guldstjärna till han. Staffan kom ca 08.45 som vi sagt och vi drog in. Jag körde rygg och avslutade med lite mage, och killarna körde bröst och triceps, bra pass men kunde varit bättre, tog inte ut mig riktigt ordentligt kändes det som - dålig energi o styrka idag, men det får tas igen. Och jag saknar bandet, men på söndag är det bandet som gäller, i Sisjön - Me and J...!

Nu ska jag snart göra ordning lite lunch, finns ju kvar av Svampomeletten så den skall mumsas slut på, med lite quorn till. Sen ska jag fixa mig inför kvällen, ska in till Jenny runt 5 och sen korkas de upp. Nästan så det får bli varannan vatten för Julia som inte är van partypingla längre, tsss... Men kul ska vi ha! Blir alltid på bra humör i Jennys sällskap så det kommer bli asnice. Dax att börja fixa, håret tar ju ett tag... Ha en grym kväll, ses i dimman! Ciao.






Inga klassiska "spänn" träningsbilder här inte ; )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0