the kill


Idag har varit en skön dag - trots att den började seg. Men när jag väl tagit tag i mig själv  kom jag igång, åkte in och handlade lite med min lilla prinsessa Ingrid, vi hade kundvagns-race på ICA och busade omkring, min lilla goding det. Sen följde hon med mig hem en stund för att leka lite och gosa med vovvarna. 

Tog sedan en långpromenad med min moster Malin till min andra moster och kusiner. hade bestämt date med min kusin Kajsa - vi skulle göra Omelett med svampstuvning och kolla på Shrek. Den blev kanongod och vi delade på hela, så kan lova att vi åt en hel del, drack lite glögg och hade mys. Grymt hårt att hålla sig från nougatpralinerna m.m. som Kajsa gjort, men jag hade allt karraktär - inte en enda - stolt!
Är i vanliga fall inte så mycket för sånt där, men har man bestämt sig för att låta bli vill man ju bara HA HA HA, begäret suger i en rejält, men bara att hålla emot, jag väntar ju tills Söndag då det blir lussebak hos J.
Självklart fick jag med mig några praliner till J som är tokig i nougat, sweet.

Umgåtts med Mamma under kvällen och hjälpt henne med lite repliker inför revyn hon är med i. Satt med brorsan och kollade lite tattos också, man blir ju lite sugen faktiskt... Kanske dax att sätta på en film...? Bye.






 vad hände här då?
(tagen från: sirikit.blogg.se)


Kommentarer
Postat av: Emma

Det är så äkta det kan bli ju, love it hehe

2008-12-27 @ 09:57:29
URL: http://sirikit.blogg.se/
Postat av: Hanna

Socker är det farligaste man kan äta... det är rena giftet... så bra jobbat med pralinerna =O

2008-12-27 @ 20:44:52
Postat av: hanna

akta dig!! du kna ju verklligen bli tjock, de vore ju hela världen!

2008-12-27 @ 23:20:47
Postat av: Julia

Hanna:

Oh ja, det vore HELA världen... :)

2008-12-27 @ 23:24:14
URL: http://juvlijja.blogg.se/
Postat av: Anonym

nä men seriösr? du måste ju verkligen tycka de vore de värsta?.. eller? varför håller du annars på och överdriver de så jäkla mycket?

2008-12-28 @ 10:02:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0