till I collapse


Home Sweet Home! Kom fram runt 3 tiden igår efter mathandling i Allum, iväg vid 4 för gym med J, blev en hel del förbränning  och lite mage- riktigt nice. Sen handlade vi lite, dusch, tv och så började bakningen. Vi var kungar med degen, och medan den jäste stack vi ner till 4Gott för lite godis, - jag blev faktiskt tvingad att joina en godispåse - men gott var'e! Bakade även J´s "berömda" saffransbullar med Nutella, men det föll mig inte i smaken, familjen älskar dom så det dröjer nog inte innan dom snart snart är slut här hemmaKollade lite UFC finalen och film men såg inte hela finalen så ska fixa den. Riktigt mysig kväll med bästa sällskap...

Imorse var vi uppe till gymmet vid 07.30, bort med den svullna magen, blev ett svettigt skönt morgonpass. Lite dusch och frulle hemma och sen gav jag och familjen oss ut för shopping, hittade lite saker som underkläder, träningslinne, WESC tröja, Osis Spray, Björn Borg stuf, "en liten present", m.m. Anton köpte en grym bräda från K2 med snyggaste knallgula Burton-bindningar till - I´m so jellous.... Så kollade vi på ny TV, får bli en svart plasma 50" antagligen, pappa och elias är iväg en sväng igen och kollar.
Så får se om det står en ny TV här när man kommer hem. Ska snart till gymmet med J, men måste låta maten smälta lite, blir ben och förbränning idag. Ikväll ska vi ha lite familjemys, får hoppas det blir annat mys också.... Kanske ska jobba på en gala imorgon och sminka, "Eldsjäl" hette det, men inte säkert jag kan än. Nu ska jag nog packa lite kläder. Ciao!



FÖRE



EFTER



hmmm... vems är den "lilla" skålen....?!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh gott med godis :P jag älskar din blogg o är själv en träningstjej :D kan inte du lägga upp bilder på dig hur du ser ut när du tränar, kläder och sånt :) KRAM!

2008-12-29 @ 18:23:03
Postat av: Julia

Anonym:

Det va gott, en stund :)

Låter kanon det, härligt! Jo det kanske jag kan göra någon dag :) kram

2008-12-29 @ 20:23:07
URL: http://juvlijja.blogg.se/
Postat av: Anonym

De ser vi fram emot, bilder på dig :)brukar du äta nått efter du tränat på kvällen? äter du inte börd,pasta, ris överhuvudtaget längre eller?

2008-12-29 @ 20:34:36
Postat av: Anonym

bröd* menar jag haha

2008-12-29 @ 20:35:07
Postat av: Julia

Anonym:

Ska försöka fixa till lite bilder då :)

Ja det gör jag nu när jag börjat sköta kosten bättre. Men inga stora portioner :)

Nej det händer inte ofta. Pasta var längesen jag åt, och mitt brödsug har dämpats plus att jag blir så svullen av mkt kolhydrater :(

2008-12-30 @ 09:50:35
URL: http://juvlijja.blogg.se/
Postat av: Anonym

dämpats? hur har du lyckats med de? bröd är ju seriöst de godaste som finns :Dså myke bryr jag mig inte så att jag skuööe skippa brödet, och de med svullen är nog nått du bara inbillar dig. brukar vara så!

2008-12-30 @ 14:25:27
Postat av: Anonym

äter du qinoua, bulgur m.m eller nått ist?

2008-12-30 @ 14:26:50
Postat av: Alina

Ha en bra dag! :)

2008-12-30 @ 14:29:41
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: Anonym

ärligt talat, ser ut när du tränar ? vem fan behöver veta nåt sånt ?

2008-12-30 @ 15:07:01
Postat av: Julia

Anonym:

Det kan jag inte svara på, har inte suget kvar på samma sätt helt enkelt. Ingen inbildning, jag får det!



Anonym:

Det händer att jag äter det ibland men inget jag gör varje dag, men har det hemma så när jag är sugen så självklart!



Anonym:

Don´t ask me.....



2008-12-31 @ 15:58:02
URL: http://juvlijja.blogg.se/
Postat av: Alexzandra

Skit, du lyckades göra mig sugen på sötsaker. Skitunge!!

2009-01-02 @ 15:18:42
URL: http://alexzandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0