underneath your clothes


Mitt i allt julstök tar jag mig en liten paus vid datorn och i sängen, skönt. Mycket att göra idag med städning och allt därtill. Startade dagen med ett skönt benpass och även lite mage med Staffan, sjukt kul att ses - var så längesen, och passet var riktigt nice. Ska köra på juldagen igen, ...hade jag hunnit imorrn hade jag varit given men... Lekt lite med vovvsingarna ute och till och med varit i skogen och huggit en gran med mamma, var skönt och granen är grann.

Bästa på hela dagen var när ett blombud knackade på dörren. Tack världens sötaste J, du är underbar! Det gjorde min dag, kanske fått in liiiite julkänsla nu då... Snart skall vi klä granen och de som äter julskinka ska äta det och massa mys. Hoppas alla får en God Jul! Ciao.


bilder från dagen














Kommentarer
Postat av: Anonym

vem är denna J som du fick tre rosor av?:)

2008-12-23 @ 19:17:35
Postat av: Anonym

vad är det du äter i skålen?..

2008-12-23 @ 19:18:44
Postat av: Mimmi

Jag dööööör av två anledningar.

1. Jag ska träffa Vera nu under jul. Fy fan vad söt!

2. J kan vara den gulligaste ever!!



Ses på juldagen gumman.

Puss

2008-12-23 @ 22:21:37
URL: http://mimmikahlin.blogg.se/
Postat av: Julia

Anonym:

En mycket snäll och go person som får stå som "J" i fortsättningen också :)



Anonym:

Det är Kesella med Honung, Kanel och Nötter :) mums!

2008-12-23 @ 22:40:11
URL: http://juvlijja.blogg.se/
Postat av: Anonym

Är "J" och din granne samma person då? de kan du ju iaf svara på, gillar bloggen din :D

2008-12-24 @ 11:17:45
Postat av: Anonym

fina vovvsingar :)



Ät inte för mycket bara ;)

2008-12-24 @ 14:01:32
Postat av: Anonym

Helt ok är väl "J"

Jonas moberg right;)

2008-12-24 @ 17:19:19
Postat av: Julia

Anonym:

Maybe, maybe not ;)



Anonym:

Tack! Oh no, min julafton var kolhydratsfri

så jag mår kanon tack :)



Anonym:

Det tror jag nog inte :D

Vad får dig att misstänka det?

Men het kille minsann...



Hahaha



2008-12-25 @ 00:00:10
URL: http://juvlijja.blogg.se/
Postat av: Alina

Hoppas du haft en bra julafton! :)

2008-12-25 @ 00:02:10
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0